تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

شیرپوینت یک پلتفرم تحت وب برای دسترسی مشترک به اطلاعات، تعامل و همکاری درون سازمانی است.
مایکروسافت با ارائه این ابزار به سازمان ها و تیم های کاری این امکان را می دهد تا از طریق این پلتفرم و با کمترین زمان و هزینه بتوانند محتوا ، دانش سازمانی و ایده های خود را در یک بستر امن به اشتراک بگذارند، ارتباطات و تعاملات درون سازمانی را مدیریت کنند، بازیابی و جستجوی دانش و اطلاعات سازمانی را به راحتی انجام دهند و فرایندها و جریان های کاری خود را پیاده سازی کنند. 

اینترانت

شیرپوینت مناسب برای ایجاد راه‌حل‌های همکاری جذاب، آسان برای استفاده و موثر برای ارتباط با ابزارهای ارتباطی و بهره‌وری، پروفایل‌های کاربران، اخبار و سایر ویژگی‌های دیگر است. از طریق سایت‌های تیمی، شیرپوینت فضاهای همکاری جداگانه‌ای را برای واحدهای سازمانی در نظر می‌گیرد. در این فضاها، تیم‌های سازمان می‌توانند بر روی پروژه‌های خود کار کنند، آن‌ها را به اشتراک بگذارند، جلسات خود را برنامه‌ریزی کنند، به بحث بپردازند و بسیاری موارد دیگر. عملکرد اینترانت شیرپوینت آنلاین به دلیل ادغام با برنامه‌های آفیس 365 مانند Yammer و Teams بسیار قابل افزایش است. شیرپوینت همچنین چندین قابلیت اجتماعی برای اینترانت‌ها مانند اجزای Gamification (بازی محور)، انجمن‌ها و گالری‌های رسانه‌ای فراهم کرده است، که به افزایش تعامل و انگیزه کارکنان کمک می‌کند.

سیستم مدیریت اسناد DMS

این پلتفرم، ایجاد سریع و راحت، ذخیره‌سازی ایمن، جستجوی سریع و بازیابی انواع اسناد، از جمله مدل‌های سه‌بعدی و پرونده‌هایی با پسوندهای نادر (مانند ods, xlsb, odt و غیره) را تضمین می‌کند. ویژگی‌هایی مانند جستجوی شرکت، همکاری در زمان واقعی و گردش کار خودکار، به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا بهره‌وری را افزایش دهند. ادغام با نرم‌افزار OCR و امضای الکترونیکی، به سیستم عامل امکان می‌دهند تا از اتوماسیون کامل چرخه عمر (از اسکن سند تا امضا و بایگانی آن) مطمئن شود. شیرپوینت می‌تواند با سیستم‌های سازمانی دیگر مانند CRM و ERP به صورت انتخابی ادغام شود تا به یک سازمان در حفظ تداوم تجاری آن کمک کند و از تکثیر اسناد در محیط دیجیتالی جلوگیری کند.

سیستم‌های مدیریت دانش KMS

از شیرپوینت می‌توان برای ایجاد یک پایگاه دانش ساده مبتنی بر ویکی، یا یک راه‌حل قوی برای مدیریت دانش با ساختاری کاملا مشخص استفاده نمود که چندین سایت و زیرمجموعه، به یک منطقه دانشی خاص اختصاص یافته است. این پلتفرم قابلیت جستجوی پیشرفته را به کاربران ارائه می‌دهد که آن‌ها به راحتی محتوای خاص خود را برای حل یک مشکل خاص پیدا کنند. شیرپوینت امکان جستجو در محتوا با نام  یک فایل، کلمات کلیدی، فراداده را به کاربران ارائه می‌کند. هنگامی که شیرپوینت با هوش مصنوعی غنی می‌شود، این پلتفرم می‌تواند متن را از تصاویر و پرونده‌های ویدیویی استخراج کند، که باعث قابل جستجو شدن آن‌ها می‌شود. در KMS مبتنی بر شیرپوینت، کاربران نه تنها می‌توانند مطالب را از طریق وبلاگ‌ها، کاتالوگ‌ها و کتابچه‌های راهنما مشاهده کنند، بلکه می‌توانند گفتگوهایی را در مورد گروه‌های بحث و گفتگو، انجمن‌ها و غیره آغاز نمایند.

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی