تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

SharePoint یکی از پلتفرم‌های مشارکتی وب محبوب و قدرتمند است که با مایکروسافت ادغام شده است. این پلتفرم، با امکان ارتباط با سایر ویژگی‌های آفیس 365، به سازمان‌ها امکان مدیریت امن و ساده‌ی اسناد را می‌دهد. با استفاده از SharePoint، شما می‌توانید به راحتی به برنامه‌های مختلف مورداستفاده‌ی خود دسترسی داشته باشید و از ایمیل‌های خود استفاده کنید. این پلتفرم، به شما امکان ارائه خدمات مختلف به سازمان‌های مختلف را می‌دهد و با توجه به نیازهای شما، قابلیت تغییر پوسته را داراست. به طور کلی، استفاده از SharePoint باعث می‌شود که مدیریت اسناد و فایل‌های سازمانی بسیار آسان و امن باشد.

ده ها هزار شرکت از شیرپوینت برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند؛

با کمک شیرپوینت، کسب و کارها می‌توانند فرآیندهای پیش پا افتاده را به صورت خودکار انجام دهند، داده‌ها را به طور مؤثر در سازمان خود ساده‌سازی کنند و در یک محیط بدون دردسر، امن و کاربر پسند کار کنند. البته این مزیت، تنها نوک قله‌ی کوه مزیت‌های شِیرپوینت است.

از شیرپوینت در بسیاری از فرآیندهای مختلف تجاری یک شرکت، از جمله مدیریت پروژه، فعالیت‌های مربوط به منابع انسانی‌، نوآوری یا مدیریت دانش می‌توان استفاده کرد. شیرپوینت به طور گسترده به عنوان یک پلتفرم اینترانت و اکسترانت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما امروزه کسب و کارها آن را متناسب با سی ام اس وبسایت‌های عمومی خود طراحی کرده‌اند.

برای درک بهتر، بیایید نگاهی به فواید و کاربردهای آن در صنایع مختلف، بندازیم.

شیرپوینت یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های مدیریت داده‌های کارمندان و منابع انسانی است. بسیاری از سازمان‌ها از این پلتفرم برای مدیریت داده‌های کارمندان، نگهداری و پردازش خودکار، ارزیابی عملکرد و پیگیری آموزش کارکنان استفاده می‌کنند.

برای مثال، PBS Corporation قبل از استفاده از شیرپوینت، برای پردازش برنامه‌های شغلی و انتخاب داوطلبان به صورت دستی زمان زیادی را تلف می‌کرد. با استفاده از شیرپوینت، برنامه‌ای طراحی شد که لازم است متقاضیان کار، قبل از ارسال رزومه، به سوالات مربوط به خود پاسخ دهند و فیلم‌هایی از خودشان را ضبط و بارگذاری کنند. سپس مدیران PBS با استفاده از پلتفرم شیرپوینت، آن‌ها را بررسی کرده و با بهترین داوطلبان برای مصاحبه حضوری تماس می‌گیرند.

همچنین، ErgomedPLC با ساخت یک سیستم مدیریت یادگیری سفارشی بر بستر شیرپوینت، متقاضیان شغل را به گذراندن دوره‌های آموزشی و انجام فعالیت‌هایی برای یادگیری تشویق می‌کند. با تمام کردن هر دوره، گواهی نامه‌ای به طور خودکار به متقاضی ارسال می‌شود که به منزله‌ی اثبات این است که آن‌ها آموزش‌های لازم را برای کار در ErgomedPLC به پایان رسانده‌اند.

  • ۰۲/۱۱/۰۳
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی