تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

با هدف کمک به شما برای انتخاب یک CRM مناسب این مقاله تهیه شده است. پس با ما همراه باشید تا نیل به این مهم، شما را گام به گام راهنمایی کنیم.

ابتدا اهداف تجاری خود را لیست کنید، این گونه می توانید به ویژگی‌های مهمی که CRM شما باید داشته باشد دست یابید:

نیازمندی‌ها و اطلاعات را از تیم‌ها و بخش‌های مختلف جمع‌آوری کنید.

بهتر است تیم‌های مختلفی که قرار است از نرم افزار CRM استفاده کنند، در فرایند تصمیم‌گیری دخیل باشند تا به تصمیمی برسید که به نفع تیم باشد. برای مثال اگر علاوه بر تیم فروش، تیم‌های بازاریابی، پشتیبانی و حسابداری نیز از CRM استفاده می‌کنند، احتمالاً ویژگی‌های درخواستی متفاوتی دارند.

با یک تیر دو نشان زده و ابزارهایی را که تیم به آن نیاز دارد فراهم می‌کنید. همچنین از پرداخت هزینه برای ویژگی‌هایی که هیچ‌کس به آن نیاز ندارد، فارغ می‌شوید.

فهرستی از ویژگی‌های ضروری تهیه کنید.

بعد از گام‌های بررسی اهداف شرکت، مشخص کردن نیازمندی‌ها و نظرخواهی از تیم‌ها، زمان آن است که لیستی از ویژگی‌های مورد نیاز خود از CRM را تهیه کنید. می‌توانید قدم را فراتر گذاشته و با دیدی وسیع‌تر به جای یک لیست، دو لیست تهیه کنید؛ لیست اول شامل ویژگی‌های ضروری باشد و لیست دوم شامل ویژگی‌هایی که داشتن آن‌ها خوب است.

در مورد بهترین CRM‌هایی که با نیازهای شما مطابقت دارند، تحقیق کنید.

با اطلاعات و لیست‌هایی که از قبل تهیه کردید، اکنون لازم است درباره CRM‌های موجود در بازار تحقیق کنید. با رویکرد زیر سعی در کم کردن گزینه‌های لیست داریم تا شما را به اهداف‌تان برسانیم:

  • به صحبت‌ها گوش دهید: از همکاران و صاحبان سایر کسب‌وکارها بپرسید که از کدام CRM استفاده می‌کنند. آن‌ها چه چیزهایی را به عنوان مزایا و معایب آن مطرح می‌کنند؟ آیا سیستم CRM خود را به شما توصیه می‌کنند؟
  • مطالب سایت‌ها را بخوانید: رسانه‌های آنلاین و نشریات چاپی مرتبط با تجارت می‌توانند منبع اطلاعاتی باشند و شما را به سوی نرم‌افزار CRM محبوب در صنعت کاری شما سوق دهند.
  • نظرات کاربران را پیگیری کنید: یکی از بهترین راه‌ها برای ارزیابی، خواندن نظرات آنلاین موجود از مشتریان است.دریافت
  • ۰۲/۰۲/۲۳
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی