تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

همکاری تیمی با شیرپوینت به بهترین نحو انجام می گیرد. شیرپوینت این امکان را فراهم می سازد تا سازمان ها بتوانند سیستم های نرم افزاری خود را نیز در بستر شیرپوینت توسعه داده و کمترین وابستگی را به پلتفرم ها و ابزارهای دیگر داشته باشند و از این طریق یکپارچگی بین سیستم های اطلاعاتی را فراهم می سازد.

یکپارچه‌سازی بدون عیب‌و‌نقص

شیرپوینت، یکپارچه‌سازی برنامه‌های رایج دسکتاپ، ایمیل و مرورگرهای وب را که معمولا توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، فراهم می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند ضمن استفاده از ویژگی‌های شیرپوینت، بطور همزمان از همان برنامه‌هایی که به آن‌ها عادت کرده‌اند، به‌راحتی استفاده کنند.

افزایش کارایی گردش کار

با استفاده از شیرپوینت، کارکنان می‌توانند فرایندهای مشترک را آغاز و ردیابی کنند. به عنوان مثال، گردش کار درخواست خرید سازمان به‌طور خودکار در کل سازمان انجام می‌شود. شیرپوینت به شما امکان می‌دهد تا یک فرآیند را ردیابی کنید، مراحل مورد نیاز آن را مدیریت کنید و ببینید که کدام آیتم در کدام شرایط مناسب است. جمع‌آوری امضاهای مورد نیاز برای فرایندهای سازمانی نیز با استفاده از شیرپوینت بسیار آسان است. گیرندگان می‌توانند از طریق شیرپوینت، به‌طور یکپارچه از سند خارج شده و آن را برای دیگران ارسال کنند.

داده‌های تجاری را به راحتی در دسترس قرار دهید

با استفاده از شیرپوینت، کارکنان می‌توانند به راحتی به داده‌های مورد نیاز برای انجام نقش‌ها و پروژه‌های خود دسترسی پیدا کنند. کارکنان حتی می‌توانند تجربه شیرپوینت خود را تا حدی شخصی سازی کنند تا آن را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنند.

اطلاعات مهم مشتری را جمع آوری کنید

شیرپوینت امکان جمع‌آوری اطلاعات کارآمد از مشتریان سازمان را به راحتی فراهم می‌کند. قابلیت‌های جمع‌آوری قدرتمند آن، به اطمینان از صحت اطلاعات کمک می‌کند و خطر اطلاعات نادرست و ناقص را کاهش می‌دهد.

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی