تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

برای توسعه بینش کسب‌وکارها در خصوص اطلاعات مشتریان، نرم افزار سی آر ام یک ابزار فوق‌العاده به حساب می‌آید. اما این تنها مورد استفاده از CRM نیست و این نرم‌افزار در ساخت روابطی غنی‌تر با مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آن‌ها به شما کمک می‌کند.

نرم‌افزارهای CRM برای مدیریت و پاسخگویی به انتظارات مشتریان در طول دوره پاندمی کرونا یک ابزار حیاتی بود. از آنجایی که راهکارهای مدرن CRM در بستر ابری هستند، امکان ارائه خدمات و پاسخگویی بسیار عالی برای تیم‌های مختلف از راه دور و حتی در خانه میسر شد.

ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف، ارسال نظرسنجی‌ها یا ارائه پیشنهادهای مشوق از جمله کارهایی هستند که به راحتی با استفاده از یک CRM می‌توانید انجام دهید. با استفاده از این روش‌ها ارتباطتان با مخاطبین و مشتریانتان حفظ می‌شود و قادر به خدمت‌رسانی هر چه بهتر هستید.

علاوه بر این، به‌کارگیری یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب امکان بهره‌وری بیشتر، یکپارچگی و بهره‌گیری از جریان‌های کاری خودکارسازی شده را برای تیم‌های شما میسر می‌کند. نرم افزار CRM به طور کامل با تقویم‌ها و ایمیل‌های ثبت شده ادغام می‌شود و بنابراین هیچ فرصتی از دست نخواهد رفت.

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی