تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن‌های بومی برای هر پلتفرم جداگانه طراحی می‌شوند. شما به اندازه سیستم‌های عاملی که مخاطبان هدف شما استفاده می‌کنند، به آن‌ها نیاز دارید. اغلب، از مشتریان خواسته می‌شود تا از دو برنامه کاربردی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS استفاده کنند. پلتفرم اپلیکیشن ترکیبی، یک راه‌حل برای تمام پلتفرم‌ها بطور همزمان است. در شبکه، شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد تفاوت‌های بین اپلیکیشن‌های ترکیبی و بومی پیدا کنید.

کارایی

از آنجایی که کد ترکیبی برای هر دو پلتفرم بطور همزمان نوشته می‌شود، در طول تولید کد در زبان‌های بومی، اقدامات غیر ضروری انجام می‌شود که منجر به افزایش بار پردازنده و افزایش کندی می‌شود. انیمیشن‌ها چندان باکیفیت نخواهند شد، اپلیکیشن می‌تواند کند شود و از کار بیفتد. علاوه بر این، به دلیل افزایش کندی، باتری دستگاه تلفن همراه کاربر سریع‌تر تمام می‌شود.

مشکلات پرداخت

خریدهای داخلی از iOS و اندروید از طریق اپل استور و گوگل پلی انجام می‌شود. برای انجام این کار، نیازی به وارد کردن جزئیات کارت خود ندارید. یک روش پرداخت برای یک اپلیکیشن ترکیبی از طریق افزونه‌ها، چارچوب‌ها یا SDK ها متصل می‌شود. این راه‌حل‌های متقابل پلتفرم ناپایدار هستند، زیرا هر تغییر در ویژگی‌های بومی نیازمند پردازش یا اصلاح همتایان هیبریدی خود است. بدون یک روش پرداخت آسان، تعداد کمی از کاربران به خریدهای درون اپلیکیشنی اقدام می‌کنند.

چشم‌انداز توسعه

اگر به مرور زمان می‌خواهید سرعت اپلیکیشن ترکیبی را بهینه کنید، باید کدهایی را به زبان‌های اصلی وارد کنید. یعنی شما نیاز به توسعه‌دهنده‌ای دارید که هر سه محیط را به خوبی بشناسد. برای اپلیکیشن‌های ترکیبی، فریمورک‌های زیادی وجود دارد و پیدا کردن برنامه‌نویسی که اپلیکیشن‌های مناسب برای اپلیکیشن شما را بشناسد، آسان نخواهد بود. راه‌حل‌های ترکیبی برای اپلیکیشن‌های ایستای کوچک با تعداد محدود کاربر بسیار توصیه می‌شود. اگر اپلیکیشن شما رشد کند، نیاز به بازنویسی آن در فریمورک فناوری بومی وجود خواهد داشت.

 

  • ۰۰/۰۸/۱۱
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی