تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

تکنولوژی

انتشار اخبار تکنولوژی و راهکارهای سازمانی

  • ۰
  • ۰

این برنامه به کاربران این امکان را می¬دهد تا فرآیندهای فروش خود را از ابتدا تا انتها، از مشتری‌یابی و مدیریت کانالی، تا گزارش و مدیریت حساب، مدیریت کنند.

 

این برنامه، کلیه فروش‌های یک سازمان را در یک مکان متمرکز و به جمع‌آوری داده‌ها کمک می‌کند و زمینه‌های تکراری چرخه را خودکار می‌کند، بنابراین فروشندگان می‌توانند بر ایجاد روابط و فرصت‌های بازاریابی قطره‌ای تمرکز کنند.
این سیستم می‌تواند به طور خودکار مشتریان احتمالی را امتیازدهی، توصیف و تعیین کند و تجزیه و تحلیل زمان واقعی را در هر مرحله از فرآیند ارائه دهد و به این ترتیب به کاربران کمک کند تا تلاش خود را در سودآورترین مناطق متمرکز کنند. کلیه فعالیت‌های فروش و بازاریابی در یک نمای واحد ثبت می‌شود، بنابراین فروشندگان تصویر کاملی از روابط سازمان خود و تماس قبلی آن‌ها با مشتری را بدست می آورند، و این امر مکان خدمات رسانی عالی و فرصت‌های پیش فروشی یا فروش مکمل را فراهم می‌کند.

این برنامه همچنین می‌تواند یادآورها و اقدامات هوشمندانه و خودکار برای اطمینان از حرکت مشتری احتمالی در کانال و نیزاطمینان از این که هیچ مشتری از مسیر خارج نمی‌شود،  فراهم کند. قابلیت¬های گسترده و همراه با هوش مصنوعی گزارش‌دهی به دستیبابی به موفقیت‌ها و فرصت‌های برجسته کمک می‌کند و با ویژگی بازی‌وارسازی داخلی، سازمان‌ها می‌توانند بهره‌وری را افزایش داده، کاربران و کارمندان را به پذیرش برنامه ترغیب کنند.

یکی از ویژگی هایی که Dynamics  365 را از سایر نرم افزار CRM ها متمایز می‌کند، ادغام بومی آن با LinkedIn است. مایکروسافت از زمان خرید پلت فرم شبکه در سال 2016، در تلاش است تا اطلاعات کاربر LinkedIn را در طراحی محصولات خود به کار برد و برای فروشندگانی که از Dynamics  365 استفاده می‌کنند، دسترسی به اطلاعات 500 میلیون کاربر سایت و ارتباطات آن‌ها مزیتی بزرگ است.

کاربران به گارتنر  گفتند که نقاط قوت Dynamics 365 عبارتند از توانایی شخصی‌سازی برنامه با زمینه‌ها، اهداف، گردش کار و رابط کاربری سفارشی و همچنین کیفیت فرایندهای درگیری مشتری آن است. کاربران همچنین اظهار داشتند که ادغام Microsoft Dynamics با سایر محصولات مانند Microsoft Exchange ، Office 365 ، SharePoint ، Azure Machine Learning و Power BI چقدر ارزشمند است.

Dynamics 365 برای خدمات مشتری  چه چیزی ارائه می دهد؟


این برنامه به بیزینس‌ها کمک می‌کند تا مشکلات مشتری را بهتر مدیریت کنند و به مشتریان کمک می‌کنند تا سریعاً پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. ویژگی‌هایی مانند ربات‌های خودکار چت و پورتال‌های سلف سرویس به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به تماس با نمایندگان خدمات مشتری، نمایندگان را برای رسیدگی به پرونده‌های پیچیده‌تر آزاد گذاشته و با کمک به بسته شدن سریع پرونده‌ها، سبب می‌شوند کارهای بیشتری انجام شود.
هدف این برنامه کمک به کاربران در ارائه خدمات شخصی و سفارشی به مشتریان خود، در هر زمان و در هر کانال است. Customer Service با ارائه ترکیبی از مدیریت خدمات و فرصت‌های سلف سرویس از قبیل درگاه‌های مشتری و پشتیبانی همتا به همتا، ابزارها و منابع لازم را برای نمایندگان فراهم می‌کند تا فارغ از اینکه در چه محیطی کار می‌کنند، بر ارزش تعاملات مشتری خود بیفزایند.
Customer Service از طریق یک رابط متمرکز، نمایندگان را قادر می‌سازد پرونده‌ها را ایجاد کنند، همه تعاملات مشتری را ضبط کنند و از طریق کانال ترجیحی مشتری، تردیدها را حل کنند. پایگاه‌های دانش مشترک در برنامه به معنای این است که نمایندگان همیشه از تاریخچه پرونده‌ها و ترجیحات مشتری مطلع هستند و می‌توانند اطلاعات دقیقی در مورد سیاست و اعتبارات شرکت ارائه دهند.
 

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • تکران آتیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی