برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای باید به شرکتی مراجعه نمایید که نمونه کارهای بزرگی دارد.
مرحله اول: تحقیقات بازار و ایده پردازی
همانند هر محصول دیگری که ایجاد میشود، لازم است تا یک تحقیق گسترده و دقیق از بازار هدف برای بررسی اینکه آیا اپلیکیشن(های) مشابهی در بازار وجود دارد یا خیر، صورت بگیرد. معمولا احتمال اینکه اپلیکیشن مشابهی در بازار وجود داشته باشد، زیاد است. چنین اطلاعاتی برای تعیین ارزش پیشنهادی و ارائه یک محصول انحصاری مفید است. همچنین، قبل از اینکه به طراحی و ایجاد یک اپلیکیشن فکر کنید، سعی کنید نحوه عملکرد سایر اپلیکیشنهای مشابه در بازار را تجزیه و تحلیل کنید.
چه کسی طراح و توسعهدهنده اپلیکیشن است؟
بسیاری از متغیرهای طراحی اپلیکیشن، قبل از فرایند تصمیمگیری وارد بازی میشوند. بیشتر این موارد مربوط به بودجه برنامه، جدول زمانی، مشخصات فنی و اینکه بر کدام پلتفرم میخواهید فعالیت کنید است. قبل از اینکه حتی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، مطمئن شوید که ایده اپلیکیشن موبایل از نظر متخصصان دیگر معتبر است یا خیر. هنگامی که با توسعهدهندگان و طراحان حرفهای اپلیکیشنهای تلفن همراه کار میکنید، بودجه مشخصی دارید که ممکن است با محدودیتهایی همراه باشد. در هر مرحله از فرایند طراحی، مجاز به داشتن تعداد مشخصی بازبینی و بازخورد هستید. استخدام یک استعداد برتر که میداند چگونه یک اپلیکیشن را طراحی کند آسان نیست. حفظ و نگهداری این تیم مستعد از یافتن آن دشوارتر خواهد بود زیرا در یک بازار رقابتی در حال فعالیت هستید.
- ۰۰/۰۳/۲۵